П`ятниця, 19.04.2024, 23:57
Вітаю Вас Гість | Реєстрація | Вхід

Dr. Iryna PROSYMTSIV

Меню сайту
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Цікаві поради
Before / After


Instagram

Гарантія.

Багато пацієнтів при відвідуванні стоматолога, ставлять одне і те ж питання:
«А які гарантії на Ваше лікування або протезування?»
Вони мають рацію, адже часто доводиться стикатися з проблемою неякісного обслуговування або продажу неякісної продукції. Не оминула ця доля і стоматологію. На нашу думку, надаючи гарантію на свою роботу, доктор тим самим дає можливість пацієнту мати певний вид захисту від некваліфікованих докторів і неякісно виконаного протезування. Не можна підвести поняття гарантії під всі види стоматологічної допомоги, не все і не завжди залежить тільки  лікаря та його дій. Існує безліч факторів, що впливають на результати лікування, крім нашого з вами бажання і дій. Наприклад не завжди можна стовідсотково прогнозувати результат ендодонтичного (внутрішньоканального) лікування зуба. Безліч чинників впливають на результат такого виду лікування, починаючи від анатомічних особливостей будови кореня зуба, (у кожного пацієнта вони різні) і закінчуючи реакцією організму на проведене лікування. По-цьому, жоден поважаючий себе лікар не може гарантувати результат ендодонтичного лікування з 100% точністю. 

Також дуже непросто прогнозувати лікування молочних зубів у дітей. Безліч факторів не залежних від доктора впливають на стан здоров'я зубів дитини, це умови харчування, спадковість, дотримання гігієни, рівень імунітету. Просто не можна передбачити зміни будь-якого з перерахованих вище факторів, які відбуваються у період росту та розвитку маленького пацієнта. Але не все так сумно. На більшість послуг, що надаються, існує гарантія. Починаючи з банальної пломби і закінчуючи таким складним видом протезування як імплантація. 

Не можна дати впевнену гарантію на одноразову послугу в ситуації коли повний рот невирішених проблем і пацієнт свідомо не хоче займатися лікуванням зубів. Наприклад, приходить на прийом пацієнт і просить поставити йому пломбу в передній зуб, а в бокових відділах відсутні половина зубів. Як можна гарантувати, що поставлена вами пломба прослужить йому багато років, якщо передні зуби несуть навантаження за себе і за всіх відсутніх. Звичайно гарантія на таку роботу буде мінімальною. Важливе значення на надання гарантії на виконану роботу або лікування, має рівень здоров'я пацієнта, його ставлення до свого здоров'я, і правильність виконання всіх рекомендацій лікаря. Якщо говорити про гарантії і отже про те за що пацієнт платить гроші, то можна говорити тільки після проведення всього комплексу лікувальних заходів які доктор визначив спільно з пацієнтом при проведенні консультації. Тільки після повного курсу лікування і протезування, можна дати пацієнту гарантію на виконану роботу. Але для дотримання гарантій, необхідне виконання рекомендацій даних доктором.

До таких рекомендацій відносяться, наступні:

* щоденна чистка зубів два рази на день мінімум по три хвилини з використанням пасти, щітки, флоса і ополіскувачів; 

* відвідування стоматолога один раз на 3 або 6 місяців залежно від рекомендацій лікаря;

* використання зубів і протезів тільки за призначенням, не можна гризти горіхи, відкривати пляшки, розкусувати фісташки, та  інші не призначені для зубів дії;

* виконувати всі рекомендації лікаря по догляду за протезами і зубами, включаючи носіння капп, використання інтердентальних щіток, систем зрошення і масажу ясен;

* правильно збалансоване харчування, включення в раціон продуктів, що містять кальцій, фосфор. І інші мікроелементи необхідні для підтримання потрібного рівня Са в організмі пацієнта.



    Гарантії в стоматологічному кабінеті встановлено на основі «Положення про термін гарантії та термін служби на роботу при наданні стоматологічної допомоги». Положення розроблено відповідно до «Основ законодавства України про охорону здоров'я», Закону України «Про захист прав споживачів», наказу МОЗ України № 305 від 21.11.2000 року «Про затвердження критеріїв медико-економічної оцінки надання стоматологічної допомоги I, II, III рівнях (амбулаторна допомога)», Наказу МОЗ України № 507 від 28.12.2002 року «Про затвердження нормативів надання стоматологічної допомоги та показників якості медичної допомоги».

 

Гарантійний термін

Термін служби

На цементні пломби

6 місяців

від 9 до 12 місяців

На пломби з композитних матеріалів (хімічних та фотополімерних)

 

від 6 до 12 місяців

 

від 12 до 24 місяців

На тимчасову коронку (протез)

3 місяці

не встановлено

На всі інші види зубопротезних робіт

12 місяців

від 12 до 36 місяців


                                                               

Гарантійний термін пломби  встановлюється з дня завершення лікування зуба і встановлення пломби ( що фіксується) і становить 12 місяців. Термін служби встановлюється з дня завершення лікування зубів і становить 36 місяців.

    Гарантійний період - це період, протягом якого у разі виявлення недоліків у виконаній роботі, пацієнт має право за своїм вибором вимагати:
- безкоштовного усунення недоліків виконаної роботи;
- відповідного зменшення ціни за виконану роботу;
- повторного виконання частини роботи або роботи в цілому з матеріалу такої ж якості

   Виконання гарантійного терміну збереження пломби після проведеного лікування забезпечується при:
1. Дотриманні пацієнтом правил особистої гігієни порожнини рота.
2. Гігієнічному індексі, що не перевищує 2.0 балів за Федоровим-Володкіною.
3. Відсутності у пацієнта захворювань ендокринної системи, шлунково-кишкового траку, злоякісних новоутворень, променевих уражень, важких форм ураження психіки, хронічного алкоголізму, наркоманії, токсикоманії, множинного карієсу, запаленні слинних залоз, аномалії положення зубів, аномалії прикусу та деформациї щелеп.
4. Відсутність патології вагітності.
5. Показниках КПВ (карієс-пломба-видалені зуби) у віці 15-25 років - не більше 8, для 45 років і старше - 12,0.
6. Вміст фтору у воді в зоні проживання пацієнта у відсотках від 0,8 до 1,2 мг / л., рН слини пацієнта - не нижче 6,8.
7. Відсутність впливу шкідливих речовин на виробництві.

У разі невиконання пацієнтом зазначених вимог, пацієнт позбавляється права скаржитися на недоліки (дефекти) в роботі

    Гарантійний термін служби користування зубними протезами встановлюється з дня завершення протезування та фіксації зубного протеза в порожнині рота  і становить 12 місяців.Термін служби зубного протеза встановлюється з дня завершення протезування та фіксації зубного протеза в порожнині рота і становить 36 місяців.

   Вимоги до пацієнта після проведеного протезування:
 1.Чітке виконання рекомендацій лікаря з користування конкретним протезом; регулярне і грамотне дотримання правил особистої гігієни порожнини рота, вранці і ввечері - чищення зубів, зубних протезів, полоскання ротової порожнини і зубних протезів після їжі.
 2.Відвідування лікаря для корекції протезів. Ні в якому разі не проводити самостійно корекцію зубних протезів та їх ремонт.
 3.Звернення до лікаря з профілактичною метою не рідше 1 разу на рік, а при появі ускладнень або поломки протезів – звертатися негайно.
 4.Виправлення недоліків лікування тільки в свого лікаря (того,що виготовляв протез і давав рекомендації).